۱۳۹۴/۱/۲۸

قلب او با استرالیاست، مصطفی امینی پیشنهاد اسکلیجیچ برای بازی در تیم افغانستان را رد کرد



سایت اس بی اس گزارش داده است که مصطفی امینی، بازیکن افغان-استرالیائی، ماه گذشته با سلاون اسکلیجیچ سرمربی تیم ملی افغانستان ملاقات داشته است. اسکلیجیچ بدون اطلاع قبلی در تمرینات تیم دورتموند حاضر شد و عملکرد مصطفی امینی را زیر نظر گرفت. 

بعد از این بازدید، مصطفی امینی و اسکلیجیچ به شکل دو جانبه دیدار کردند و در این دیدار اسکلیجیچ به امینی پیشنهاد داده است تا شیران خراسان را در مسابقات مقدماتی جام جهانی همراهی کند. 

مصطفی امینی 21 ساله که هم اکنون شامل تیم 23 سال استرالیا است به سایت اس بی اس گفته است که تمرکز او روی تیم 23 سال استرالیاست و آرزو دارد با این تیم به المپیک ریو برود. او هم چنین گفته این آرزوی اوست که روزی شامل تیم ملی استرالیا شود. 

امینی گفته است "من در تیم های 17 سال، 20 سال و حالا در تیم 23 سال استرالیا بازی کرده ام و حتی کاپیتان این تیم بوده ام. قلب من تا آخر با استرالیاست."

امینی در مورد دیدار با سکلیجیچ گفته است که مربی تیم افغانستان یک مربی شناخته شده در آلمان است و او افکار و برنامه های خوبی برای تیم ملی افغانستان دارد. امینی از زبان اسکلیجیچ گفته است که وی در پی آوردن دو بازیکن از لیگ روسیه و یک بازیکن جوان از تیم هافنهایم است. 

امینی گفته است "من به او اظهار موفقیت کردم، و اما گفتم که قلب من با استرالیاست."

امینی سال گذشته نیز به دعوت فدراسیون فوتبال افغانستان جواب منفی داده بود. 

امینی که در تیم دوم دورتموند در لیگ سوم آلمان بازی می کند در ماه جون از این تیم جدا می شود و با چند باشگاه در دنمارک، آلمان و بلجیم در تماس است تا به حیث بازیکن اصلی در تیم ها بازی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر