۱۳۹۳/۱/۹

سه اردوگاه، سه دوستانه، افغانستان برای جام چلنج آسیا آماده می شود



برنامه آمادگی تیم ملی فوتبال افغانستان برای مسابقات جام چلنج آسیا تقریباً آماده شده است. 

تیم ملی سه اردوگاه تمرینی برگزار می کند و سه مسابقه دوستانه نیز انجام می دهد. 

تیم ملی روز 11 اپریل به شهر دوبی پرواز می کند تا روز 13 اپریل در یک مسابقه دوستانه به مصاف قرغیزستان برود. اسامی 23 بازیکن تیم ملی در این مسابقه توسط فدراسیون فوتبال اعلان شده است. 

سپس بازیکنان و کدر فنی تیم ملی فوتبال کشور روز 20 اپریل به دوشنبه پایتخت تاجیکستان سفر می کنند. تیم ملی تا چهارم ماه می یک اردوگاه تمرینی در تاجیکستان برگزار می کند و روز چهارم ماه می یک مسابقه دوستانه با تیم ملی تاجیکستان برگزار می نماید. 

تیم ملی فوتبال کشور سپس روز 6 می به کویت سفر کرده و تا 15 ماه می در این کشور یک اردوگاه تمرینی برگزار می نماید. گفته می شود فدراسیون فوتبال افغانستان از فدراسیون فوتبال کویت تقاضای کرده است تا تیم های ملی کویت و افغانستان یک مسابقه دوستانه برگزار نمایند. هنوز تصمیم فدراسیون فوتبال کویت اعلان نشده است، اما در صورت رد، فدراسیون فوتبال افاغانستان کوشش می کند یک مسابقه دوستانه با یکی از باشگاه های این کشور برگزار نماید. 

مرحله نهایی آمادگی تیم ملی در مالدیو انجام خواهد شد. تیم ملی روز 16 می از کویت به مالدیو سفر می کند تا چند روزی را قبل از آغاز مسابقات در مالدیو سپری کرده و با آب و هوای این کشور آشنا شود. 

جام چلنج آسیا از 19 تا 29 ماه می انجام می شود. افغانستان روز 20 می به مصاف فلیپین می رود. مسابقه دوم افغانستان روز 22 می در مقابل ترکمنستان است و آخرین مسابقه افغانستان در مرحله گروهی روز 24 می در برابر تیم ملی لائوس صورت می گیرد. 

در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی، افغانستان روز 27 می در این مرحله اشتراک کرده و در صورت پیروزی روز 29 ماه می در بازی نهایی این جام بازی خواهد کرد. تیم های بازنده مرحله نیمه نهایی روز 29 ماه می برای کسب مقام سوم با هم رقابت خواهند کرد. 

۲ نظر:

  1. Thank you for all your hard work and dedication as a volunteer to raise awareness about Afghanistan Football among the fans. Omar Akbar.......Deputy Commissioner , Afghan Premier League

    پاسخحذف