۱۳۹۳/۱/۸

افغانستان در یک دیدار دوستانه به مصاف تاجیکستان می رود


فدراسیون های فوتبال افغانستان و تاجیکستان بر سر برگزاری یک مسابقه دوستانه در تاریخ 4 ماه می توافق کرده اند. 

این مسابقه در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان انجام می شود. این مسابقه در چارچوب آمادگی تیم ملی فوتبال کشور به مسابقات جام چلنج آسیا صورت می گیرد. 

افغانستان و تاجیکستان تا حال سه مرتبه به شکل رسمی به مصاف هم رفته اند. افغانستان در سال 2005 و 2008 هر بار با نتیجه 4-0 از تاجیکستان شکست خورده است اما در سال 2010 شکست 1-0 را متحمل شده است. سال گذشته نیز یک مسابقه غیر رسمی میان تیم ملی تاجیکستان و تیم افغانستان که متشکل از بازیکنان داخل کشور بود انجام شد که در نهایت با نتیجه 3-2 به نفع تیم تاجیکستان به پایان رسید. 

مسابقه با تیم تاجیکستان از جهتی مهم است که این تیم یکی از تیم های قوی منطقه محسوب می شود و هم چنین از نگاه فزیکی بازیکنان تاجیک با بازیکنان تیم ملی ترکمنستان مشابهت دارند. 

باید دید این بار افغانستان طلسم شکست های خود مقابل تاجیکستان را می تواند بشکند.

۱ نظر:

  1. سلام احترام خدمت شما خوشحال میشویم از اینکه تیم ما با هر تیم قوی بازی دوستانه برگزار مینماید و ما سخت به فوتبال علاقه داریم اما اگر کوشش شود که بازی در افغانستان برگزار و از طریق رسانه های کشور پخش مستقیم داشته باشند خوشحال میشویم وفرقی هم نمیکند که در خارج برگزار شود اما باید رسانه های کشور کوشش نمایند که فوتبال کشور را به صورت ممکن وناممکن بازی کشور عزیز ما را که هر نوع ورزش باشد نشر مستقیم داشته باشند بخاطر که افغانستان الحمدالله بسیار رسانه ها دارند
    با اظهار سپاس حبیب الله(داودی) از شهر مــــــــــــــــــــــــــــــــــــزار شریف

    پاسخحذف