۱۳۹۲/۱۲/۱۹

مسابقه دوستانه میان افغانستان و پاکستان قبل از جام چلنج بعید به نظر می رسد


به نظر می رسد مسابقه برگشت دوستانه میان تیم های افغانستان و پاکستان قبل از مسابقات جام چلنج آسیا امکان پذیر نباشد. 

تیم ملی پاکستان در اواسط سال گذشته به کابل آمد و یک مسابقه دوستانه با تیم ملی افغانستان انجام داد که آن مسابقه 3-0 به نفع افغانستان ختم شد. قرار بود مسابقه برگشت در پنجم مارچ انجام شود، اما به دلایل نامعلومی این مسابقه انجام نشد. 

اکنون دبیرکل فدراسیون فوتبال پاکستان به روزنامه نیوز گفته است که تیم ملی پاکستان در نظر دارد در محلی که مسابقه دوستانه انجام می شود، تمرینات نیز بنماید، اما این تنظیمات را نمی توان با تیم ملی افغانستان انجام داد. به گفته احمد یارخان لودی، دبیر کل فدراسیون فوتبال پاکستان، اکثریت بازیکنان تیم ملی افغانستان در خارج مستقر هستند و حضور آنها تنها در روزهای رسمی فیفا امکان پذیر است. این موضوع نیز شاید مطرح باشد که پاکستان می خواهد با تیمی از افغانستان مواجه شود که بازیکنان داخل و خارج کشور در آن حضور داشته باشند.

امسال و تا بعد از مسابقات جام چلنج هیچ تاریخ رسمی از نگاه فیفا برای مسابقات دوستانه وجود ندارد. به همین دلیل، احتمال برگزاری مسابقه میان این دو تیم قبل از مسابقات جام چلنج خیلی بعید به نظر می رسد. 

در همین حال، افغانستان قرار است روز 13 اپریل در کابل با قرغیزستان مسابقه انجام دهد. زمزمه هایی نیز وجود دارد که یک مسابقه دوستانه با یکی از تیم های عربی حوزه خلیج فارس برای تیم ملی تنظیم خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر