۱۳۹۲/۱۲/۲۸

میانمار از افغانستان برای بازی دوستانه دعوت کرد


فدراسیون فوتبال میانمار گزارش داده است که از تیم های افغانستان و ترکمنستان دعوت کرده تا روز ششم می در یانگون پایتخت میانمار یک مسابقه دوستانه برگزار شود. 

میانمار در نظر دارد تا با افغانستان و ترکمنستان، هر کدام که حاضر باشند، این مسابقه دوستانه برگزار شود. این فدراسیون قبلاً با مالیزیا نیز در تماس شده است، اما به سبب مکلفیت های باشگاهی، تیم ملی مالیزیا حاضر به مسابقه با میانمار در تاریخ های پیشنهادی نشده است. 

گزارش های غیر رسمی حکایت از این دارد که فدراسیون فوتبال افغانستان متقابلاً از میانمار دعوت کرده است تا تیم ملی خود را برای مسابقه دوستانه در تاریخ 6 می به کابل بفرستند. هنوز در مورد پاسخ ترکمنستان به میانمار اطلاعاتی در دست نیست.

تیم های ملی افغانستان و میانمار تا اکنون در هیچ مسابقه رسمی با هم روبرو نشده اند.

میانمار در گروه الف و ترکمنستان در گروه ب مسابقات جام چلنج حضور دارند و میانمار با قرغیزستان، مالدیو و فلسطین هم گروه است. میانمار به تازگی مربی سابقه سنگاپور را به خدمت گرفته است.

فدراسیون فوتبال افغانستان در نظر دارد روزهای 5 تا 15 می یک اردوگاه تمرینی برای تیم ملی در کویت برگزار کند و بعد از آن تیم ملی مستقیماً به مالدیو سفر نماید. قبل از آن، تیم ملی روز 13 اپریل در کابل به مصاف قرغیزستان می رود.

۲ نظر:

  1. هرچه بازی های دوستانه و تدارکاتی بشتر برگذار شود به نفع تیم ملی است باید افغانستان به جنگ شان دریانگون برود تا پیروزمندانه برگردد.

    پاسخحذف