۱۳۹۴/۱/۴

نپال فردا برای شکست افغانستان به میدان می رود


حسن صالح سرمربی تیم ۲۳ سال افغانستان هم در کنفرانس خبری قبل از مسابقه گفت که روز گذشته هزاران افغان برای تشویق تیم افغانستان به ورزشگاه آمده اند و انتظار می رود تعداد بیشتری تماشاچی به ورزشگاه بآیند. او اضافه کرده است که این یک امتیاز برای تیم افغانستان است و تیم افغانستان خود را در خانه احساس می کند. 

صالح در مورد مسابقه فردا گفته است که نپال بازیکنان جوان زیادی دارد و تیم او مسابقه نپال را در برابر ایران مشاهده کرده اند. او هم چنین گفته است وی تیم نپال را دست کم نمی گیرد و معتقد است مسابقه فردا رقابتی خواهد بود. با این حال او گفته است افغانستان برای پیروزی به میدان خواهد رفت. 

در همین حال جک استفانوفسکی سرمربی تیم ۲۳ سال نپال گفته است که وی نیز برای پیروزی فردا تیمش را به میدان می فرستد. او گفته است که نپال آمادگی خوبی دارد و برای پیروزی فردا آماده است. 

مسابقه نپال و افغانستان فردا ساعت ۵ عصر به وقت کابل و تهران در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. 

تیم های ۲۳ سال نپال و افغانستان در این اواخر با هم روبرو نشده اند اما عملکرد تیم نپال در برابر تیم ایران خوب نبوده است. این تیم با دریافت ۵ گل از ایران شکست خورده است. مسابقه افغانستان و فلسطین پخش تلویزیونی نداشت و عملکرد تیم افغانستان هنوز قابل قضاوت نیست.

۱ نظر:

  1. سلام
    لطفا فرموده بګوید بازی فردا پخش تلویزونی دارد یا خیر اګر دارد کدام تلویزون

    پاسخحذف