۱۳۹۳/۱۲/۲۵

مهاجرین باید بازیکن دوازدهم شیران خراسان در ایران باشند


تیم ملی 23 سال افغانستان در حالی روز سوم حمل مسابقاتش را در مقدماتی 23 سال آسیا آغاز می کند که می تواند انتظار تشویق هزاران نفر از مهاجرین افغان در داخل ورزشگاه را داشته باشد. 

ملیونها افغان در شهرهای مختلف ایران زندگی می کنند و بسا اکثریت شان علاقه مند فوتبال هستند. حتی اگر یک افغان علاقه مند فوتبال هم نباشد، فرصت بینظیر تشویق بازیکنان کشورش، او را باید به ورزشگاه بکشاند. 

حضور صدها افغان در مسابقه دوستانه ای که میان تیم 23 سال و تیم مهاجرین افغان در شیراز برگزار شد خود نشانگر امیدواری به حضور هزاران نفری مهاجرین افغان برای تشویق شیران خراسان است. 

از این فرصت، مهاجرین افغان در ایران باید کمال استفاده را ببرند. آنها کمک زیادی به تیم ملی می توانند بکنند. تیم ملی 23 سال افغانستان نباید در ایران احساس غربت کند، بالعکس، بازیکنان این تیم باید خود را در حضور هزاران نفر از هم وطنانش در خانه احساس نماید. 

حضور هزاران نفری مهاجرین افغان برای تیم ملی 23 سال یک معیار خوب برای انتخاب ایران به حیث کشور میزبان مسابقات افغانستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز باشد. اگر خدای نخواسته، فیفا میزبانی افغانستان را تائید نکند، ما باید به دنبال جایی برای میزبانی باشیم که هم شرایط خوب فوتبالی داشته باشد، و هم بیشترین تماشاچی خودی را به همراه. در آن صورت،  ایران یک گزینه مناسب است. 

تیم 23 سال افغانستان به اساس تقسیم اوقات ذیل مسابقه خواهد داشت:
سوم حمل، افغانستان مقابل فلسطین، ساعت 3 عصر، ورزشگاه دستگردی (پاس)
پنجم حمل، افغانستان مقابل نپال، ساعت 5 عصر، ورزشگاه آزادی
هفتم حمل، افغانستان مقابل عربستان، ساعت 3 عصر، ورزشگاه دستگردی (پاس)
نهم حمل، افغانستان مقابل ایران، ساعت 5 عصر، ورزشگاه آزادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر