۱۳۹۴/۱/۶

تیم ملی افغانستان قبل از مقدماتی جام جهانی شش بازی دوستانه انجام میدهد


تیم ملی فوتبال افغانستان شش مسابقه دوستانه قبل از شروع مسابقات مقدماتی جام جهانی انجام خواهد داد. 

تیم ملی روز 31 ماه مارچ در شهر اوش به مصاف قرغیزستان خواهد رفت. تیم ملی از 25 تا 30 مارچ در دوبی تمرین خواهد کرد. 

به همین شکل، روز 22 ماه اپریل تیم ملی کشور در بحرین با تیم ملی این کشور مسابقه خواهد داد. تیم ملی چهار روز قبل از انجام این مسابقه به منامه خواهد رفت. 

مسابقه سوم تیم ملی در برابر تیم ملی لوگزامبورگ است و این مسابقه به تاریخ ششم ماه می در لوگزامبورگ انجام خواهد شد. چهار روز قبل از این مسابقه تیم ملی در آلمان تمرین خواهد کرد. احتمال دارد در این اردوگاه بازیکنان زیادی از سراسر اروپا اشتراک نمایند. 

اما مهمترین مسابقه افغانستان در برابر جاپان می باشد. مسابقه با جاپان به تاریخ 27 ماه می در جاپان انجام می شود. تیم ملی به روز 24 ماه می به جاپان سفر می کند تا با شرایط محیطی این کشور آشنا شود. 

از سوم تا شانزدهم ماه جون، تیم ملی  افغانستان در دوبی یا کابل تمرین خواهد داشت. با توجه به اینکه قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه اپریل انجام می گیرد و افغانستان حریفان خود را که باید با آنها به تاریخ 11 و 16 جون مسابقه انجام دهد، خواهد شناخت، یک مسابقه دوستانه با تیمی که تشابه بازی با حریفان افغانستان داشته باشند، تنظیم خواهد شد. 

در این میان، دبیر کل فدراسیون افغانستان از انجام یک بازی با تیم ملی تاجیکستان نیز یاد کرده است که البته محل و تاریخ این مسابقه تعیین نشده است. 

به نشر می رسد سلاون اسکلیجیچ، سر مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، یک پلان منظم برای آماده سازی تیم ملی به مسابقات مقدماتی جام جهانی طرح کرده و فدراسیون فوتبال را قانع کرده است به تعداد مناسب مسابقات دوستانه تنظیم نماید. انتظار می رود سرمربی تیم ملی از بازیکنان متعدد در مسابقات دوستانه استفاده کند تا ترکیب مورد نظر قبل از مسابقات مقدماتی تعیین شود. 

قابل ذکر است که مسابقات دوستانه که ذکر شدند هنوز نهایی نشده اند، هر چند به شکل نسبی توافق فدراسیون های مربوطه اخذ شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر