۱۳۹۴/۱/۹

تیم امید افغانستان از ایران شکست خورد و حذف شد


امروز تیم امید افغانستان در آخرین مسابقه گروهی در مرحله مقدماتی 23 سال آسیا در گروه سی با 6 گل از میزبان مسابقات شکست خورد. 
 
افغانستان با این ترکیب وارد میدان شد.

حمیدالله فراهی در داخل دروازه، سید محمد هاشمی، روح الله اقبالزاده، نوید نادم و مسعود هاشمی در خط دفاع، معروف محمدی، صمیم کوهستانی، پرویز کاظمی و محمد انور در خط میانی و صفی الله عزیزی و فردین حکیمی در خط حمله.

ایران در جانب مقابل با یک تیم کاملاً پر قدرت به میدان آمده بود. علیرضا جهانبخش و سردار آزمون دو لژیونر تیم ملی ایران نیز از اول تا آخر بازی در ترکیب تیم ایران بودند.

در جریان مسابقه، خستگی و عدم دوندگی بازیکنان افغانستان کاملاً مشهود بود و این امر باعث شده بود توپ و میدان در اختیار بازیکنان ایران باشد.

افغانستان در نیمه اول چهار گل دریافت کرد و هر چند نیمه دوم را خوب شروع کرد، اما نتوانست جلو حملات متعدد تیم حریف را بگیرد و دو گل دیگر نیز دریافت کرد تا کار خود را در این مسابقات با یک شکست تلخ پایان برساند.

حضور هشتاد هزار تماشاگر افغان ورزشگاه آزادی را بعد از سالها رونق داده بود. حضور این همه تماشاگر ایرانی ها را غافلگیر کرد و هر چند مشکلاتی در ورود افغانها به ورزشگاه ایجاد شد، اما در نهایت هم وطنان مان حق ورود به ورزشگاه را پیدا کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر