۱۳۹۴/۲/۲۲

سوریه برای مقابله با افغانستان چگونه آماده می شود، اسامی بازیکنان تیم ملی سوریه اعلان شد


تیم ملی سوریه روز 11 ماه جون در ورزشگاه ثامن شهر مشهد مهمان تیم ملی افغانستان است. 

این تیم آمادگی ها برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی را آغاز کرده است. 

اردوگاه تمرینی تیم ملی سوریه از روز گذشته در دمشق آغاز شده است. در این اردوگاه اکثراً بازیکنانی حضور دارند که در لیگ برتر سوریه توپ می زنند. یک تعداد زیاد بازیکنان سوری در کشورهای عراق، کویت و دیگر کشورهای عربی توپ می زنند و به دلیل اینکه مسابقات باشگاه هنوز پایان نیافته نمی توانند در اردوگاه تیم ملی سوریه در دمشق اشتراک ورزند. 

فدراسیون فوتبال سوریه هم چنین یک مسابقه دوستانه را با تیم ملی لبنان به تاریخ 22 ماه می در بیروت تنظیم کرده است. فجر ابراهیم، مربی تیم ملی سوریه، گفته است مسابقه با لبنان میزان آمادگی های تیم ملی سوریه را ثابت خواهد کرد. 

فجر ابراهیم هم چنین گفته است آنها در تلاش برای تنظیم یک مسابقه دوستانه دیگر قبل از مسابقه با افغانستان اند. اردوگاه تمرینی خارج از سوریه نیز در برنامه تیم ملی سوریه قرار دارد. 

تیم ملی سوریه هم چنین یک آشپز مخصوص استخدام کرده تا غذای مناسبی برای تیم ملی این کشور در سفرهای خارجی بپزد. 

قابل ذکر است که تیم ملی سوریه در جریان ماه مارچ دو مسابقه دوستانه انجام داده است.  سوریه توانست بر خلاف همه انتظارها تیم قدرتمند اردن را در شهر امان با نتیجه 1-0 شکست دهد و تیم ملی تاجیکستان را نیز در شهر دوشنبه با نتیجه 3-2 شکست دهد. 

تیم ملی سوریه هم چنین توانسته بود در ماه نوامبر 2014 تیم اندونیزیا را در شهر جاکارتا با نتیجه 2-0 شکست دهد. این تیم توانسته بود مالیزیا در همان ماه 3-0 شکست دهد.

بازیکنان ذیل به تیم ملی سوریه دعوت شده اند اما این لیست نهایی نیست و بعد از مسابقه با لبنان نهایی می شود.

 رجا رافع(المجد)، سعد أحمد، أحمد مدنية و مؤيد الخولي (الجيش)، أسامة أومري، محمود خدوج و رسلان الكردي (الوحدة)، طارق خربطلي (الشرطة)، جهاد بسمار(الكرامة)، إبراهيم عالمة (الوثبة)،  ويوسف قلفا، محمد داوود (الطليعة) وأحمد الأشقر (الحرية(
بازیکنان مقیم خارج:  برهان صهيوني و نديم الصباغ (عراق)، أحمد الصالح، أحمد ديب ومحمود مواس (الكويت)، نصوح نكدلي، محمود اليوسف ومصعب بلحوس (عمان)، عبد الرزاق الحسين (السعودية)، وائل عيان (الإمارات)، مارديك مردكيان (قطر)، خالد الصالح (لبنان)، معتز صالحاني، فهد اليوسف و وائل الرفاعي (الأردن) وحمد كلاسي (بوسنیا)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر