۱۳۹۴/۲/۳۱

اردوگاه تیم ملی افغانستان فردا آغاز می شود



شاگردان سلاون اسکلیزیچ از فردا تمرینات خود را در شهر منامه بحرین آغاز می کنند.

سرمربی و مربی تیم ملی افغانستان امشب راهی بحرین می شوند و بازیکنان تیم ملی به تدریج از فردا عازم بحرین می گردند.

گفته می شود در این اردوگاه ۲۷ بازیکن حضور خواهند داشت و حسن امین نیز که مجبور است به خاطر اشتراک در مسابقه پلی آف تیم باشگاهی اش تا اول ماه جون در آلمان بماند، بعداْ با تیم ملی یکجا خواهد شد.

چندی قبل فدراسیون فوتبال بنگلادش لیست ۳۳ نفری از بازیکنان افغانستان نشر کرد اما گفته می شود چند بازیکن از جمله روح الله اقبالزاده، میلاد سالم و مشتاق یعقوبی در این ترکیب حضور ندارند. روح الله اقبالزاده به سبب امتحانات اخیر مکتب و میلاد سالم به سبب مصدومیت نمی توانند در این اردوگاه حاضر شوند. مشتاق یعقوبی نیز پاسخ مثبت یا منفی به فدراسیون فوتبال کشور نداده است.

در لیست انتشار شده توسط فدراسیون فوتبال بنگلادش نام اسلام الدین امیری و مجتبی فیض نیز به چشم می خورد، اما با توجه به مصاحبه اخیر اسلام الدین امیری که هیات مربیگری تیم افغانستان را به نداشتن صلاحیت متهم کرده است، بعید به نظر می رسد وی و مجتبی فیض در ترکیب تیم ملی قرار داشته باشند.

قابل ذکر است که مربی افغانستان باید این لیست را به ۲۳ بازیکن در مسابقه اول افغانستان در مقابل سوریه، تقلیل دهد. 

تیم ملی پنج روز را در بحرین سپری می کند سپس راهی لاوس می شود تا به تاریخ ۲۹ ماه می با تیم ملی این کشور مسابقه دوستانه انجام دهد. تیم ملی بعداْ به بنگلادش پرواز می کند تا به تاریخ ۲ جون دومین مسابقه دوستانه را با تیم ملی بنگلادش انجام دهد.

مقصد بعدی تیم ملی مشهد است، جایی که تیم ملی خود را برای مصاف با تیم ملی سوریه در ورزشگاه ثامن آماده خواهد ساخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر