۱۳۹۳/۱۱/۱۶

مصطفی مهرزاد: افغانستان در بازی فردا با انگیزه بازی خواهد کرد


مصطفی مهرزاد، مدیر تیم ملی افغانستان،ه به روزنامه نیوز گفته است که تیم افغانستان در وضعیت خوبی قرار دارد و بازیکنان افغان با انگیزه بالا به میدان خواهند رفت. 

مهرزاد گفته است که چانس پیروزی مقابل پاکستان برای افغانستان زیاد است. به نظر مهرزاد اردوگاه چهار هفته ای تیم ملی در کابل توانسته این تیم را آماده سازد. به گفته او افغانستان با ترکیبی از بازیکنان ارشد و جوان در این مسابقه حضور خواهد داشت تا هم به مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شود و هم به مسابقات مقدماتی 22 سال آسیا که در ماه حمل در ایران انجام می شود. مهرزاد به نیوز گفته است که احتمال دارد یک تعداد از بازیکنان جوان از تیم 22 سال در ترکیب تیم ملی نیز قرار گیرند. 


مصطفی مهرزاد هم چنین از زمین مسابقه ورزشگاه پنجاب ابراز نارضایتی کرده است. به نظر او این زمین هموار نیست و برای بازیکنان بازی در چنین محیطی آسان نیست. بر علاوه زمین نامناسب مسابقه، مهرزاد گفته است تمهیدات امنیتی برای تیم ملی افغانستان محدودیت زیادی ایجاد کرده است. بازیکنان افغانستان از ساختمان محل اقامت شان بیرون رفته نمی توانند. 

نیوز از مهرزاد در مورد علل پیوستن افغانستان به فدراسیون فوتبال مرکز آسیا پرسیده و مهرزاد گفته است که نزدیک بودن کشورهای این حوزه به هم و مسائلی مثل زبان مشترک به نفع افغانستان است. به نظر او، کیفیت بالاتر فوتبال در حوزه مرکز آسیا را نیز نباید از چشم انداخت. 

مصطفی مهرزاد در آخر از احتمال تمدید قرارداد حسین صالح به حیث مدیر تخنیک فدراسیون افغانستان خبر داده و اضافه کرده که افغانستان برای اشتراک موثر در مسابقات مقدماتی 22 سال آسیا و مقدماتی جام جهانی یک برنامه آماده ساخته و برنامه مسابقات دوستانه افغانستان به زودی اعلان خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر