۱۳۹۳/۱۲/۱

شیران خراسان در ماه مارچ هشت پله صعود خواهند کرد


تیم ملی فوتبال افغانستان در ماه مارچ ماه خوبی را در رده بندی فیفا خواهد داشت. 

هر چند تیم ملی بعد از مسابقه دوستانه با پاکستان هیچ مسابقه ای نداشته، اما باز هم به دلیل ارزش بیشتر امتیازات اخیر افغانستان، شیران خراسان 8 پله در رده بندی این ماه فیفا صعود خواهند کرد. 

افغانستان 22 امتیاز بیشتر کسب خواهد کرد و در میان تیم های آسیائی مقام 18 را خواهد داشت. این بدین معنی است که افغانستان در قرعه کشی مقدماتی جام جهانی که روز هفدهم ماه اپریل می شود محکم در گلدان سوم قرار خواهد داشت. 

اگر افغانستان بتواند در مسابقه با قرغیزستان که به روز سوم 31 مارچ تنظیم شده به پیروزی برسد، احتمال اینکه افغانستان در ماه اپریل صعود خوبی داشته باشد و خود را به گلدان دوم مقدماتی جام جهانی برساند، نیز هست. 

اگر همین رده بندی در ماه اپریل هم باقی بماند، افغانستان با مالدیو، فلسطین، تاجیکستان، ترکمنستان، کوریای شمالی، تایلند و لبنان در گلدان سوم قرار خواهد داشت. بدین معنی که افغانستان در مقدماتی جام جهانی با این هفت تیم هم گروه نخواهد شد. 

در میان کشورهای جنوب آسیا باز هم مالدیو اول است و افغانستان در رتبه دوم قرار دارد. در حالیکه در مرکز آسیا، افغانستان از تاجیکستان سبقت می نماید و بعد از ایران و ازبکستان در مقام سوم قرار می گیرد. 

فیفا رده بندی تیم های ملی را روز دوازدهم ماه مارچ نشر خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر