۱۳۹۳/۶/۱۳

تساوی طوفان با اسپین غر و اشتباه فاحش داور!


اسپین غر بازان در یک بازی تماشایی طوفان هریرود ده نفره را متوقف ساخت. اسپین غر بازان که در این فصل با چهره کاملاً متفاوت در مسابقات ظاهر شده و اکثریت بازیکنان آن از ولایاتی چون هرات، کابل و فراه هستند، در همان اوایل مسابقه از یک فرصت استفاده کرد و به گل رسید.

طوفان هریرود با اینکه بعد از دریافت گل بر بازی مسلط بود و تیم بهتر میدان بود، اما به جز جبران گل خورده و تساوی نتوانست به گل های بیشتری دست یابد و به همان یک امتیاز قناعت کرد.

اتفاق جالب این مسابقه، اشتباه فاحش حلیم آقا شیرزاد، داور وسط مسابقه، بود که به بازیکن طوفان هریرود یک کارت زرد داد و او را از میدان مسابقه اخراج کرد! شیرزاد با تصور اینکه این بازیکن قبلاً نیز کارت زرد گرفته به او کارت سرخ نشان داد، در حالی که چنین چیزی نبود و این بازیکن قبلاً کارت زرد دریافت نکرده بود. نکته جالب دیگر اینکه داور چهارم، خسرو سمون، نیز این نکته را به داور وسط گوشزد نکرد و شیرزاد به اعتراض بازیکن گوش نداد.

طوفان بیست دقیقه مسابقه را با یک بازیکن کمتر انجام داد که خود بی عدالتی مطلق به این تیم هست.

در نهایت طوفان هریرود حسرت فرصت های از دست رفته و تک به تک را باید بخورد، زیرا در چندین مورد بازیکنان آن نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند.

با این هم، بازیکنان اسپین غر بازان در مهار مهاجمین طوفان هریرود خبره بودند و فرصت مانور به بازیکنان حریف را کمتر میسر ساختند. با نمایش خوبی که از تیم اسپین غر بازان دیدیم، این تیم یکی از مدعیان صعود به مرحله بعد است.

باید دید فدراسیون فوتبال در مورد نتیجه این مسابقه چه نتیجه می گیرد. به نظر می رسد، طوفان هریرود باز هم درگیر بی عدالتی شده است. کمبود یک بازیکن باعث شد تا مربی این تیم یکی از مهاجمین خود، حمید الله کریمی، را از میدان مسابقه خارج سازد و این بر قدرت گلزنی این تیم تاثیر مستقیم گذاشت.

اگر معیارهای عدل و انصاف در نظر گرفته شود، این بازی باید تکرار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر