۱۳۹۳/۶/۲۰

یک مدعی دیگر در آستانه سقوط، میوند اتلان به نیمه نهایی صعود کرد


یک مدعی دیگر در آستانه سقوط، میوند اتلان به نیمه نهایی صعود کرد

در یک مسابقه جالب و تماشایی، تیم میوند اتلان تیم طوفان هریرود را به زانو در آورد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

در نیمه اول چانس های طوفان هریرود بیشتر بود و فرصت بعد از فرصت از دست بازیکنان آبی های آسمانی رفت تا اینکه خالد عرفان در آخرین دقیقه نیمه اول میوند اتلان را پیش انداخت. در این نیمه بیشتر مالکیت توپ نیز در اختیار طوفان هریرود بود. در همین نیمه، معروف محمدی یک ضربه پنالتی را به تیرک افقی دروازه کوبید.

نیمه دوم یک نیمه متوازن تر بود و میوند اتلان نیز چندین موقعیت ایجاد کرد، هر چند موقعیت های طوفان هریرود هم کم نبودند. نقش امان الله طوفان، دروازه بان میوند اتلان هم خیلی بارز بود و او چندین توپ را توانست مهار کند.

همان طور که میوند اتلان گل اول خود را در دقیقه آخر نیمه اول زده بود، سعید ابراهیمی در دقیقه آخری نیمه دوم گل دوم میوند اتلان را هم زد تا خیال این تیم از صعود به نیمه نهایی جمع شود.

در کل، تیم میوند اتلان در خط دفاعی بد نبود و نشان داد نفوذ در قلب دفاعی آنها کار سختی است. در مقابل، طوفان هریرود قدرت ابتکار و خلاقیت سالهای گذشته را نداشت. در دو فصل گذشته، طوفان هریرود از کناره های زمین حملات خویش را سازماندهی می کرد، اما امسال از شوت های راه دور بیشتر استفاده کرده است.

با این هم، طوفان هریرود یک چانس خیلی کوچک برای صعود دارد. اگر در مسابقه آینده طوفان هریرود بتواند سیمرغ البرز را با حداقل سه گل ببرد و تیم میوند اتلان نیز بتواند بازان اسپین غر را شکست دهد، این تیم شانس صعود دارد، وگرنه طوفان هروید از مرحله گروهی حذف می گردد.

نکات قابل توجه دیگر این مسابقه دو خطای کمک داور بود که یک کرنر را اوت اعلان کرد و یک توپ صحیح را آفساید. البته یک نکته دیگر هم بود، حلیم آقا شیرزاد برای دومین روز پیاپی داور بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر