۱۳۹۳/۶/۲۲

حاشیه سازی بلای جان طوفان هریرود، آیا افول طوفان تکمیل شده است؟


حاشیه سازی باز هم گریبان گیر تیم طوفان هریرود شد. 

خبرها از مهمانخانه تیم های مسابقات برتر در قلعه فتح الله حاکی از جنجال میان بازیکنان فراه و بازیکنان هراتی و مسئولین تیم طوفان هریرود است. بازیکنان فراه نسبت به دخالت حاجی کریم رحمانی، مدیر تیم طوفان هریرود، در تعیین ترکیب این تیم مقابل میوند اتلان اعتراض دارند. 

شکیب فراهی، یکی از بازیکنان معترض فراه در صفحه فیسبوک خود نوشته است که باخت طوفان هریرود مقابل میوند اتلان به سبب دخالت بی جای حاجی کریم است. به گفته شکیب فراهی، حاجی کریم به مربی تاجیکی گفته بود که باید به جای بازیکنان فراهی، از بازیکنان هرات استفاده شود تا به آنها نیز در تیم نوبت برسد. 

گفته می شود بعد از ختم مسابقه تیم طوفان هریرود با میوند اتلان میان بازیکنان ولایات هرات و فراه درگیری فزیکی نیز رخ داده است. در نتیجه، ناصر حلیمی از ناحیه صورت مصدوم شده است. 

جنجال میان بازیکنان پای وکلای فراه در پارلمان و محصلین فراه مقیم کابل به این قضیه را نیز باز کرده است، هر چند توریالی حکیمی از عملکرد خویش از ناصر حلیمی معذرت خواسته است.

 حاجی کریم رحمانی، رئیس تیم طوفان هریرود که رئیس فدراسیون فوتبال هرات نیز هست تا حال در این مورد ابراز نظر رسمی نکرده است. بازیکنان هراتی تیم طوفان هریرود نیز در این مورد تا اکنون خاموش اند.

شکیب فراهی، حمید و ناصر حلیمی که هر سه از ولایت فراه هستند، امروز عازم فراه شده اند. به همین شکل، حاجی کریم رحمانی نیز به همراه فواد کاکر و یما یحیی زاده به ولایت هرات رفته اند. گفته می شود وحید ندیم و حمیدالله کریم نیز به سبب مصدومیت نخواهند توانست طوفان هریرود را در مسابقه آینده این تیم همراهی کنند. فرزاد عطایی نیز که در ترکیب تیم 23 سال افغانستان قرار دارد اکنون در کوریای جنوبی است.

 خبرهایی نیز وجود دارد که فرید مولایی از مسئولین فدراسیون فوتبال از مسئولین مهمانخانه تیم های مسابقات برتر خواسته تا از شکیب فراهی بخواهند تا محل مهمانخانه را ترک نماید.

طوفان هریرود چهار شنبه آینده با تیم سیمرغ البرز مسابقه دارد و اگر بتواند در آن مسابقه به یک نتیجه پر گل برسد و میوند اتلان نیز تیم بازان اسپین غر را شکست دهد، چانس صعود به نیمه نهایی را پیدا نماید. 

حاشیه سازی در تیم طوفان هریرود از فصل پیش و از زمانی آغاز شد که رقابت برای کسب ریاست فدراسیون هرات آغاز شد. اکثریت بازیکنان تیم طوفان هریرود از تیم جدید التشکیل سرخپوشان هستند و اسرار زیادی برای به کار گیری این بازیکنان در ترکیب اصلی تیم طوفان هریرود است. در ترکیب تیم طوفان هریرود امسال چهار بازیکن از فراه و نیمروز حضور داشتند و سایر بازیکنان از هرات بودند. 

در فصل گذشته بازیکن خیلی معدودی از فراه در ترکیب تیم طوفان هریرود قرار داشتند و این موضوع انتقاد علاقه مندان فوتبال فراه را بر انگیخته بود. فوتبال فراه در کشور نام و آوازه دارد و همین اکنون نیز چند بازیکن از این ولایت در تیم بازان اسپین غر توپ می زنند. 

به نظر می رسد، امسال نیز طوفان هریرود از حواشی فوتبال ضربه خورده است. باشگاه نبودن تیم های مسابقات برتر باعث شده تا در انتخاب بازیکنان و هم چنین انتخاب بازیکنان در جمع یازده بازیکن تیم مداخلات وجود داشته باشد و این وضعیت زمینه اعتراض و انتقادات را زیاد ساخته است. 

با این حواشی، باید دید طوفان هریرود تاب مقاومت مقابل سیمرغ البرز را در مسابقه روز چهار شنبه دارد یا این تیم وداعی تلخ با فصل سوم مسابقات برتر خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر