۱۳۹۳/۶/۷

میوند اتلان نائب قهرمان فصل پیش را شکست داد


در دومین مسابقه فصل سوم مسابقات برتر تیم میوند اتلان توانست نائب قهرمان فصل پیش را با نتیجه 3-1 شکست دهد. 

مسابقه میان این دو تیم در دقایق آغازین تب و تاب زیادی نداشت و در بسا موارد توپ بدون هدف به خارج از زمین می رفت، اما با گذشت زمان تیم سیمرغ البرز حملات خود به سوی دروازه حریف را زیادتر ساخت. با این هم، این تیم میوند اتلان بود که روی اشتباه دروازه بان سیمرغ یک گل آسان را به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. 

نیمه دوم اما با دو تعویض برای سیمرغ البرز آغاز شد. منیر الحق ندیم که در نیمه اول بی فروغ بود در نیمه دوم جای خود را به فیاض عزیزی داد تا وی راه دروازه حریف را پیدا کند. 

در نیمه دوم میوند اتلان با استراتژی بهتر وارد میدان شد و توپ را بهتر کنترل می کرد، با این هم حملات سیمرغ البرز از پیش زیاد تر شده بود و آنها مصرانه به دنبال تساوی مسابقه بودند. به رغم همه تلاش های سیمرغ، این میوند اتلان بود که روی یک کار تیمی خوب توسط یکی از بازیکنان جوان خود به گل دوم رسید. 

با دریافت گل دوم، سیمرغ اندکی متاثر و کار را تمام شده می دید، اما لحظاتی بعد دوباره تجدید قوا کرد و توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. با این هم، این میوند اتلان بود که به یک گل دیگر دست یافت تا مسابقه با نتیجه 3-1 به نفع سیمرغ ختم شود. 

مسابقه بعدی از گروه ب میان طوفان هریرود و بازان اسپین غر هست که روز چهار شنبه صورت می گیرد. اگر سیمرغ البرز نتواند نتیجه مناسبی از طوفان هریرود و بازان اسپین غر بگیرد، صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی با اماها و اگرهای جدی روبرو می شود. از سوی دیگر، میوند اتلان بخت خود برای رسیدن به نیمه نهایی را افزایش چشمگیری داده است. 

در اواسط نیمه دوم، به علل نامعلومی میان تماشچیان مشاجره صورت گرفت و سپس ده ها تماشاچی که به نظر می رسید طرفدار میوند اتلان باشند بالای یک نوجوان حمله کرده و او را به شدت لت و کوب کردند. پولیس سپس مداخله کرد و افرادی را که در مشاجره دخیل بودند با خود برد. سال گذشته نیز طرفداران و یک تعداد بازیکنان میوند اتلان بر داوران مسابقه با عقابان هندوکش حمله کردند و آنها را زخمی ساختند. فدراسیون فوتبال چندین بازیکن و مربی این تیم را محروم ساخت، اما به نظر می رسد تصامی انضباطی سال پیش تاثیر چندانی بر اراده طرفداران میوند اتلان نداشته است. باید دید فدراسیون فوتبال در قبال این موضوع به چه شکل برخورد می نماید. 

در روز اول مسابقات، شاهین آسمایی، قهرمان فصل پیش در یک مسابقه کاملاً برتر توانست تیم اباسین سپه را با نتیجه 5-1 شکست دهد. مسابقه بعدی از گروه الف میان تیم های عقابان هندوکش و موجهای آمو فردا صورت می گیرد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر