۱۳۹۲/۳/۱۰

مسابقه تمرینی تیم ملی با شاهین آسمایی قبل از عزیمت به تاجیکستان


روز گذشته در یک مسابقه تمرینی، تیم ملی افغانستان در مقابل تیم شاهین آسمایی قرار گرفت. در این مسابقه، بازیکنان تیم شاهین آسمایی که در ترکیب تیم ملی قرار دارند برای تیم ملی توپ زدند نه برای تیم باشگاهی شان. این مسابقه که در ورزشگاه فدراسیون فوتبال انجام شد کاملاً غیر رسمی و تمرینی بود. 

مسابقه ساعت 4:47 بعد از ظهر آغاز شد و مجموعاً 75 دقیقه دوام کرد. در این مسابقه رفیع بارکزی از روی نقطه پنالتی و حشمت الله بارکزی برای تیم ملی گلزنی کردند. 

در مجموع بازی تیم ملی در حد متوسط قرار داشت و این تیم برتری فاحشی نسبت به تیم شاهین آسمایی نداشت. بازیکنان به شکل کل دوندگی خوبی نداشتند و کوشش می کردند با فریاد زدن، یکدیگر را متوجه حضورشان سازند. فریاد زدن ظاهر حسنی، مربی شاهین آسمایی، نیز قابل توجه بود.

یکی از مقامات فدراسیون که در محل قرار داشت قبل از مسابقه پیشبینی کرد که مسابقه هیجان زیادی نخواهد داشت، زیرا تیم ملی یک روز قبل آن تمرینات خیلی سنگین انجام داده بود و بازیکنان خسته بودند. 

بازیکنان ذیل در ترکیب اولیه تیم ملی قرار داشتند: کاوش حیدری در داخل دروازه، مقدر قاضیزاده، علی احمد یارزاده، فرزداد عطایی و مجتبی فیض در خط دفاع، رفیع بارکزی، وحید ندیم، امر الدین شریفی و معروف محمدی در خط میانی و حمید الله کریمی و حشمت الله بارکزی نیز در خط حمله قرار داشتند. 

در نیمه اول مسابقه مقدر قاضیزاده مصدوم شد و به جایش زین دالدین شریفی داخل میدان شد. در نیمه دوم نیز منیرالحق ندیم و سید باقر میر سالمی به جای حمید الله کریمی و امر الدین شریفی وارد میدان شدند. 

اسلام الدین امیری، با اینکه در ورزشگاه حضور داشت، اما برای تیم ملی پا به توپ نشد. به همین ترتیب، حمید الله یوسفزی، دروازه بان دوم تیم ملی که گفته می شود برای مراسم عروسی اش در کندز است، در این مسابقه تمرینی با تیم ملی همراه نبود. عبدالقیوم سپاند، دروازه بان سوم تیم ملی نیز به سبب مصدومیت در کابل حضور ندارد. کاوش حیدری که در تیم فوتسال ساحلی کشور و تیم شاهین آسمایی دروازه بان است، سنگر بان تیم ملی در مسابقه تمرینی روز گذشته بود. 

از حاشیه های این مسابقه دارای نبودن لباس مناسب برای داوران کناری و وجود تنها دو توپ در مسابقه بود. در دو مورد، هر دو توپ به خارج از ورزشگاه فرستاده شده بود و تا اینکه توپ ها دوباره آورده شدند، مسابقه متوقف شد.
تیم ملی کشور امروز جمعه توسط موتر به طرف تاجیکستان حرکت خواهد کرد. در صورت باز بودن مرز، سفر بازیکنان تیم ملی حدود چاشت و در صورت باز نبودن مرز، حدود شام شروع می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر