۱۳۹۲/۲/۲۱

26 بازیکن در ترکیب زرد پوشان پایتخت قرار گرفتند


رقابت های انتخابی برای شاهین آسمایی روز جمعه به پایان رسید و چهره 26 بازیکن که به این تیم دعوت شده اند، مشخص شد. مربی تیم شاهین آسمایی از همین حالا فرصت دارد تا این تیم را به مسابقات لیگ برتر آماده سازد. مربی در آخر ماه رمضان باید 18 بازیکن نخبه را از میان این 26 بازیکن انتخاب کند و ترکیب نهایی شاهین آسمایی را معلوم کند.

در ترکیب اولیه شاهین آسمایی باشگاه فروزی بیشترین سهم را دارد و هشت بازیکن را به شاهین آسمایی معرفی کرده است. حمیدالله یوسفزی، سید محمد، مقدر قاضیزاده، مجتبی فیض، محمود آزاد، محمد عظیم، حشمت الله بارکزی و پرویز از تیم فروزی دعوت شده اند. استقلال کابل در رده دوم قرار دارد و زین الدین شریفی، امیرالدین شریفی، محمد احمدی و نجیب الله را به تیم شاهین آسمایی فرستاده است.

اردو نیز به مانند استقلال چهار بازیکن در ترکیب شاهین آسمایی دارد: مقصود هاشمی، محمد سلیم، سمیع الله محمدی و کاوش حیدری. ستاره آزادی نیز سه بازیکن در ترکیب شاهین آسمایی دارد: مصطفی، مشعل و عبدالولی. سباوون نیز دو بازیکن به نام فرهاد در این تیم دارد. بیگ بیر محمد هارون و جمیل و تیم های مشعل و ستاره آزادی نیز احمد خالد و محمد فرشاد را در ترکیب شاهین آسمایی قرار داده اند.

نام یک بازیک دیگر تیم شاهین آسمایی را زودترین فرصت خواهم نوشت. 

ترکیب بالا نشان می دهد که تیم شاهین آسمایی به تناسب سال گذشته از بازیکنان قویتری برخوردار است و این تیم می تواند یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات این فصل لیگ برتر باشد. 

اکثر بازیکنان تیم شاهین آسمایی در تیم ملی فوتبال افغانستان نیز توپ می زنند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر