۱۳۹۲/۱/۱۷

تیم نونهالان افغانستان بعد از مسابقه دراماتیک با تاجیکستان، حذف شد


افغانستان بخت اول قهرمانی بود، اما تنها یک گل کم آورد و از صعود به قهرمانی زیر 14 سال آسیا باز ماند. افغانستان که در دو بازی اول بوتان و نپال را شکست داده بود در مسابقه امروز با تاجیکستان تنها یک تساوی نیاز داشت. تاجیکستان اما باید حتماً پیروز می شد تا صعود کند. 

بازیکنان تاجیک که بلند قامت و دارای جثه های بزرگتر بودند از همان اول تیم افغانستان را تحت فشار قرار دادند و در دقیقه دوم مسابقه یک پنالتی کسب کردند که به گل تبدیل شد. بازیکنان افغان بر عکس مسابقات قبلی، بازی چندان جالبی در نیمه اول به نمایش نگذاشتند. 

با این هم، افغانستان اما در وقت های تلف شده نیمه اول به یک گل زیبا رسید و بازی مساوی شد. اگر این نتیجه حفظ می شد، افغانستان به مرحله بعد صعود می کرد. 

افغانستان با آغاز نیمه دوم نمایش بهتری از خود ارائه داد و به نظر می رسید در پی گل زدن و یا حفظ همان نتیجه مساوی است. در دقیقه 45، نثار احمد یک فرصت استثنایی را از دست داد. در دقیقه 53 اما این تاجیک ها بودن که به گل رسیدند و افغانستان را غرق تحیر ساختند. 

با این نتیجه، تاجیکستان با 7 امتیاز و افغانستان با 6 امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند. 

در کنفرانس خبری بعد از مسابقه ظاهر حسنی، مربی افغانستان گناه همه چیز را به گردن داور انداخت. او گفت که داور بی تجربه بود و علیه تیم افغانستان سوت می زد. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر