۱۳۹۲/۱/۱۳

تیم فوتبال 14 افغانستان امروز به مصاف نپال می رود


تیم ملی فوتبال زیر 14 سال افغانستان امروز در چارچوب مسابقات راهیابی به قهرمانی زیر 14 سال آسیا در گروه سوم به مصاف کشور میزبان نپال خواهد رفت. این مسابقه ساعت 2 و 15 دقیقه به وقت کابل انجام خواهد شد. مسابقه اول گروه ساعت 11 و 45 دقیقه میان تاجیکستان و بوتان انجام خواهد شد. 

تیم ملی زیر 14 سال فوتبال نپال را مربی تیم ملی فوتبال نپال، که یک پولندی-آمریکایی است، هدایت می کند. ظاهر حسنی هدایت تیم ملی فوتبال زیر 14 سال کشورمان را به عهده دارد.

گزارش ها از نپال حاکی از آن است که هر چهار تیم اشتراک کننده در این گروه به کتماندو، پایتخت نپال، رسیده اند و تمرینات مقدماتی خویش را نیز انجام داده اند. فدراسیون فوتبال نپال نیز شب گذشته آخرین آمادگی ها را در قسمت آماده ساختن زمین مسابقات انجام داده است. 

تا حال هیچ گزارشی مبنی بر پخش مستقیم این مسابقات به دست نیامده است و احتمال پخش نیز خیلی اندک هست. من کوشش می کنم آخرین نتایج مسابقات را در این وبلاگ و روی صفحات تویتر و فیس بوک بگذارم. 

زمان هر مسابقه 60 دقیقه است که به دو نیمه 30 دقیقه ای تقسیم شده است. علاوتا، زمین مسابقه 90 متر در 60 متر است. 

در اول 46 عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اشتراک در این مسابقات اظهار آمادگی کردند، اما یک تعداد آنها بعداً انصراف دادند. ازبکستان و مالدیو که در گروه سوم با افغانستان قرار داشتند از جمله تیم های انصراف کننده هستند. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر