۱۳۹۲/۱/۱۶

نونهالان افغانستان و تاجیکستان در مسابقه سرنوشت ساز به مصاف هم می روند


تیم ملی فوتبال زیر 14 سال افغانستان فردا در یک مسابقه سرنوشت ساز به مصاف تاجیکستان می رود. افغانستان تنها با یک تساوی به مرحله قهرمانی صعود خواهد کرد، در حالی که تاجیکستان باید حتماً پیروز شود تا صعود کند.  این مسابقه از آن جهت مهم است که از نگاه جسامت، بازیکنان تاجیک هم تنومند و هم قد بلند هستند.افغانستان در سال گذشته در فستیوال 13 سال جنوب و مرکز آسیا توانسته بود تاجیکستان را شکست دهد.

افغانستان تا حال نپال را 2-1 و بوتان را 14-0 شکست داده است و با 6 امتیاز دارای تفاضل گل مثبت 15 است. تاجیکستان اما بوتان را 15-0 شکست داده است و با نپال 1-1 تساوی کرده است. 

مسابقه افغانستان و تاجیکستان ساعت 11:45 به وقت کابل انجام می شود. دیگر مسابقه این گروه میان نپال و بوتان است که نتیجه آن اهمیتی در صعود تیم ها ندارد زیرا این دو تیم قبل از قبل از گردونه مسابقات حذف شده اند. 

روز گذشته و بعد از تساوی میان نپال و تاجیکستان، نپالی ها به ختم مسابقه توسط داور بدون گرفتن ضربات پنالتی اعتراض نمودند. بر اساس مقررات این مسابقات در صورت تساوی باید مسابقه به ضربات پنالتی کشیده می شد، اما داور ختم مسابقه را اعلان کرد. با این حال، در گروه الف و ب که قبلاً مسابقات آنها ختم شده است نتایج تساوی کسب شده است و داوران مسابقه را به ضربات پنالتی نکشانده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر