۱۳۹۲/۸/۱۱

مصاف دو مدعی در لیگ برتر هرات، استقلال معارف 2 - 1 ابومسلم


 نهمین هفته لیگ برتر هرات با مصاف دو تیم مدعی قهرمانی دنبال شد. دو تیم استقلال معارف و ابومسلم که هر کدام در ترکیب خود بازیکنان ملی پوش و بازیکنان طوفان هریرود را در اختیار دارند امروز در حالی به مصاف هم رفتند که  استقلال در صدر جدول قرار داشت و ابومسلم مقام دوم جدول را از آن خود داشت. 

در مسابقه امروز توریالی حکیمی برای استقلال گل زنی کرد و سعید مدافع ابومسلم نیز به اشتباه دروازه خود را باز کرد. فواد بارکزی از تیم ابومسلم تنها یک گل خورده را جبران کرد. مسابقه با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

لیگ برتر هرات میان 8 تیم استقلال معارف _ کوهستان _ انصاری _ بیگ بیر _ آریانا _ ابومسلم _ اتفاق _ و قهرمان ولسوالی ها یعنی تیم غوریان در حال برگزاری است. 

دور رفت لیگ برتر هرات قبل از مسابقات برتر افغانستان به پایان رسید که قهرمان نیم فصل استقلال معارف شد. مسابقات دور برگشت نیز از هفته گذشته شروع شد و امروز نیز هفته دوم با مسابقه استقلال و ابومسلم شروع گردید. 

این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد و هر تیم باید 14 بازی در 14 هفته انجام دهد. تیم هشتم مستقیما به لیگ دسته یک سقوط کرده و تیم هفتم بازی پلی آف را با تیم قهرمان  دسته یک برگزار می کند که برنده این مسابقه در فصل آینده لیگ برتر هرات بازی خواهد کرد.  تمام بازی ها در تنها ورزشگاه ولایت هرات که دارای چمن معیاری نیست برگزار می گردد. 

سال گذشته تیم فوتبال انصاری قهرمان لیگ هرات شد که البته امتیازات تیم های ابومسلم و انصاری برابر بود و با اینکه تیم ابومسلم تفاضل گل بهتر داشت، یک مسابقه نهایی بین دو تیم انصاری و ابومسلم صورت گرفت و انصاری قهرمان شد. 

احتمال قهرمان شدن استقلال معارف در این فصل بالاست.  رده بندی تیم ها تا این هفته قرار ذیل است:

 1 _ استقلال 2 _ ابومسم 3_ بیگ بیر 4 _ اتفاق 5_ انصاری 6_ غوریان 7 _ کوهستان 8_ اریانا

یادداشت: از متصدیان صفحه فوتبالیست های هرات به خاطر در دسترس قرار دادن معلومات بالا جهانی سپاس.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر