۱۳۹۳/۷/۲۱

آیا بلال در لیگ برتر ایران بازی خواهد کرد؟


بلال آرزو چندی پیش به مدت پنج روز با تیم ملوان ایران که در لیگ برتر ایران حضور دارد، تمرین کرده است. حضور او در این تمرینات باعث شده تا تیم وی در ناروی، آسکر، این عمل را غیر قانونی بداند و قرارداد با وی را فسخ نماید. به اساس قرارداد، بلال نمی تواند تا آخر سال میلادی از آسکر برود، هر چند تیم ملوان حضور هر چه زودتر بلال را خواهان است.

تیم ملوان بعد از 11 بازی در لیگ برتر تنها 8 امتیاز دارد و اگر نتواند عملکرد خود را در ادامه فصل بهبود بخشد، احتمال سقوط به دسته پایین تر برایش وجود دارد. 

بلال در شش سال گذشته در تیم آسکر که در لیگ سوم ناروی حضور دارد، بازی کرده است هر چند او یک نیم فصل نیز به شکل قرضی در تیم چرچیل برادرز هند بازی نموده است.

تیم ملوان در نظر دارد تا قرارداد با بلال آرزو شش ماهه باشد، اما بلال آرزو از کوتاه بودن مدت قرارداد راضی به نظر نمی رسد.

به همین شکل، بلال آرزو از وجود نژاد پرستی علیه افغانها در ایران ناخشنود است و می ترسد وی مورد شعارها و حملات نژاد پرستانه در ایران قرار گیرد.

هر چند بلال گفته است که همه ایرانیها نژاد پرست نیستند، اما عده ای وجود دارند که در مقابل افغانها دست به اعمال نژاد پرستانه می زنند. او اضافه کرده است که در یک مسابقه غیر رسمی داخلی، تماشاچیان علیه مربی و بازیکنان شعار می دادند و هر آنچه در دست بود به داخل زمین می انداختند.

با اینکه احتمال جذب آرزو در تیم ملوان ایران وجود دارد، بلال در حال مذاکره با دو تیم دیگر نروژی نیز هست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر