۱۳۹۳/۳/۲۱

در فصل سوم مسابقات برتر، مربیان داخلی جابجا می شوند


در حالی که موبی گروپ و فدراسیون فوتبال افغانستان تصمیم گرفته اند تا هدایت تیم های مسابقات برتر را در فصل سوم مربیان تاجیک به عهده داشته باشند، یکی از مربیان داخلی ادعای مربیگری یک تیم را نموده اند. 

الیاس منوچهر که در فصل پیش مربی تیم عقابان هندوکش بود به هرات سفر کرده است و مدعی شده است که وی مربیگری تیم طوفان هریرود را در فصل سوم به عهده خواهد داشت. وی از اینکه در فصل آینده در این تیم در کنار یک مربی تاجیک کار خواهد کرد، چیزی نگفته است.

او هم چنین یک مکتوب را از فدراسیون با خود برده است که وحید ندیم و یک بازیکن دیگر را که در لیست 26 نفری طوفان هریرود قرار ندارند، در ترکیب تیم طوفان بگنجانند.

در همین حال، موبی گروپ و فدراسیون فوتبال به این تصمیم رسیده اند تا مربیان در حوزه ی مربوط خود مربیگری ننمایند. روی همین اصل، الیاس منوچهر در این فصل با تیم طوفان هریرود همراه خواهد بود. 

به همین شکل، گفته می شود از سید معین حامدی، مربی دو فصل پیشین طوفان هریرود خواسته شده است تا مربیگری تیم شاهین آسمایی را در فصل سوم به عهده داشته باشد. عدم مربیگری فهیم شریفیار، مربی دو فصل پیشین سیمرغ  البرز، نیز در تیم سیمرغ البرز نهایی شده است اما در مورد تیم جدید وی معلوماتی بروز نکرده است. 

در کل، وضعیت مربیان این فصل در مسابقات برتر واضحاً معلوم نیست و تصامیم نهایی به نظر نمی رسند. فدراسیون فوتبال کشور باید هر چه زودتر در این مورد تصمیم گیری نماید و مربیان تیم ها را مشخص سازد.

سردرگمی باعث می شود تا مربیان داخلی نتوانند به شکل درست آماده مسابقات این فصل شوند. مربیان داخلی در منطقه خود دارای حیثیت و احترام اند و شایعاتی که نشان دهد آنها از مقام خود برکنار شده اند بر حیثیت آنها لطمه می زند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر