۱۳۹۲/۴/۳۱

تساوی مقابل نپال، تنها پیروزی مقابل بوتان میتواند تیم 16 سال افغانستان را نجات دهد


تیم ملی 16 سال افغانستان در دومین مسابقه اش در مسابقات جنوب آسیا به یک تساوی دیگر دست یافت. تیم ملی کشورمان که از مسابقه اول به یک تساوی بدون گل مقابل پاکستان دست یافته بود امروز از همان لحظه اول به دنبال پیروزی بود و چندین فرصت را نیز کسب کرد.

با این حال، نپال هم چندین فرصت گلزنی داشت و مسابقه در ادامه به شکل پایاپای پیش می رفت. تیم ملی فوتبال افغانستان در دقیقه 74 به گل دست یافت و امید راهیابی به نیمه نهایی را در اولین حضورش در این مسابقات زنده ساخت. اما این خوشحالی دیری نپائید و در دقیقه 81 تیم نپال توسط کاپیتانش به گل رسید. تساوی نتیجه آخر بازی بود تا هر دو تیم صاحب یک یک امتیاز شوند.

در مسابقه دیگر این گروه، بوتان با کمال تعجب پاکستان را 0-0 متوقف ساخت. در گروه الف هر تیم دو مسابقه انجام داده و نپال با 4 امتیاز در راس گروه قرار دارد. افغانستان و پاکستان با دو امتیاز در رده بعدی قرار دارند و بوتان نیز تنها با یک امتیاز در آخر گروه قرار دارد.

در مسابقه آخر این گروه، روز چهار شنبه افغانستان به مصاف بوتان می رود و نپال نیز بخت خود را با بازی با پاکستان می آزماید.

در مسابقه با بوتان، افغانستان حتماً باید مسابقه را ببرد تا به مرحله بعد راه پیدا کند. در صورت تساوی با بوتان و شکست پاکستان از نپال، باز هم افغانستان شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را به حیث تیم دوم گروه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر