۱۳۹۲/۴/۲۳

کابل میزبان پاکستان در یک مسابقه بین المللی فوتبال است


فدراسیون های فوتبال افغانستان و پاکستان توافق کرده اند تا تیم های ملی هر دو کشور روز بیستم آگست در یک مصاف دوستانه با هم روبرو شوند. این مسابقه در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان در کابل برگزار می شود. مسابقه ساعت 2 بعد از ظهر انجام شده و تلویزیون طلوع این مسابقه را به شکل مستقیم نشر خواهد کرد. 

آخرین باری که کابل میزبان یک مسابقه بین المللی بود سال 2003 در مقابل ترکمنستان است. به سبب مشکلات امنیتی، افغانستان خانگی خویش را در تاجیکستان برگزار می کند. 

افغانستان و پاکستان تا حال دو مرتبه در مسابقات رسمی با هم روبرو شده اند که هر دو مسابقه با نتیجه 1-0 به نفع پاکستان ختم شده است. هر دو مسابقه در قهرمانی جنوب آسیا و در سالهای 2003 و 2005 انجام شده است.

گفته می شود بازیکنان مستقر در خارج از کشور نیز برای این مسابقه همراه تیم ملی خواهند بود. بعد از این مسابقه، برای یک هفته اعضای تیم ملی در کابل به تمرینات خویش پرداخته و سپس راهی نپال خواهند شد.

تیم ملی پاکستان نیز قبل از سفر به افغانستان، برای یک هفته در بنگلادش خواهد بود و با تیم ملی بنگلادش دو مسابقه رسمی انجام خواهد داد.

نظر به مشکلات تنظیم مسابقات دوستانه، انتظار می رفت این دو تیم دو مسابقه دوستانه انجام دهند، اما بین این دو تیم صرفاً یک مسابقه انجام خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر