۱۳۹۲/۴/۳۱

تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان در یک مسابقه مرگ و زندگی به مصاف نپال مییرود


در یک دیدار مهم و حیاتی، نپال میزبان تیم ملی 16 سال فوتبال افغانستان است. این مسابقه امروز ساعت 2 و 45 بعد از ظهر به وقت کابل در شهر کتماندو انجام می شود. افغانستان از مسابقه اول با پاکستان یک امتیاز کسب کرده است، اما نپال از پیروزی مقابل بوتان 3 امتیاز دارد. بنا بر این، برنده این مسابقه شانس خیلی بالایی برای صعود به مرحله بعدی دارد. 

با در نظر داشت تضمین پیروزی افغانستان مقابل بوتان در بازی آخر گروهی، پیروزی تیم ملی نوجوانان کشورمان مقابل نپال در مسابقه امروز افغانستان را صاحب 7 امتیاز خواهد کرد و احتمالاً سر گروهی تنها با تفاضل گل تعیین شود. 

اما اگر افغانستان در این مسابقه مساوی کند یا ببازد، صعود آن تقریباً کم رنگ یا مساوی به هیچ خواهد شد. در مسابقه همزمان، پاکستان به مصاف بوتان خواهد رفت و به جز پیروزی چیز دیگری نمی توان برای پاکستان انتظار داشت، پیروزی که امتیازات پاکستان را به عدد چهار خواهد رساند. 

تیم های 16 سال افغانستان و نپال تا حال به مصاف هم نرفته اند، اما در مسابقات دوستانه چند جانبه که چند ماه پیش در جاپان برگزار شد، عملکرد تیم نپال بهتر بوده است. از آن زمان البته، تیم ملی کشورمان تمرینات زیادی انجام داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر