۱۳۹۳/۱۰/۱۸

فدراسیون فوتبال افغانستان به دنبال یک مربی ایرانی برای تیم ملی


اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی افغانستان از سوی فدراسیون این کشور، اظهار داشت: در ایران که به من کار نمی‌دهند اما از سوی فدراسیون افغانستان پیشنهادی شد که من هم شرایط مالی و کاری خودم را به آنها اعلام کردم.

وی افزود: تصورم این است که با توجه به برنامه توسعه فوتبال افغانستان و استعدادیابی که پیش از این در فوتبال ایران انجام داده بودم آنها هم به دنبال همین برنامه هستند چراکه بازیکنان افغانی بسیار مستعد هستند و مهاجران زیادی هم در نقاط مختلف دنیا دارند که حتی از افغانی‌های مقیم ایران می‌توان یک تیم ملی تشکیل داد.

سرمربی پیشین تیم جوانان ایران گفت: فدراسیون فوتبال افغانستان چند سال قبل هم به دنبال جذب مجید جلالی بوده که این اتفاق رخ نداده و من هم پیشنهادی به آنها دادم که شأن و شخصیت مربی ایرانی حفظ شود.

محمدی با این حال نسبت به شرایط کاری در افغانستان ابراز نگرانی کرد و افزود: از نظر اینکه یک پیشنهاد بین المللی پیش‌رو دارم، اتفاق خوبی است اما از نظر امنیت و سخت‌افزار مشکلات زیادی در این کشور وجود دارد. با این حال من به چشم یک چالش این پیشنهاد را بررسی و شرایطم را به آنها اعلام کردم. خودم چندان جدی به این پیشنهاد فکر نمی‌کنم.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر