۱۳۹۳/۱۱/۶

ایران برای مسابقات مقدماتی 22 سال آسیا آماده می شود



ایران برای مسابقات مقدماتی 22 سال آماده می شود

تیم 22 سال ایران در چند هفته اخیر بر علاوه تمرینات، چندین مسابقه دوستانه نیز برگزار کرده است.

تیم 22 سال ایران توانسته است با نتیجه 3-1 تیم 22 سال میانمار را شکست دهد. بر علاوه، این تیم توانست با نتیجه 4-1 تیم باشگاهی تاراز قزاقستان را شکست دهد.

تیم 22 سال ایران که در مسابقات مقدماتی 22 سال آسیا با افغانستان، فلسطین، عربستان و نپال هم گروه است، توانسته است تیم 22 سال آلبانیا را با نتیجه 2-1 شکست دهد. به همین ترتیب، تیم ایران در مقابل تیم 22 سال عمان نتیجه 2-0 پیروزی را کسب کرده است.

تیم 22 سال ایران برای انجام تمرینات به ترکیه سفر کرده است.

این تیم قرار است با تیم کویت نیز روبرو شود. 


مسابقات دوستانه تیم ایران با فاصله اندکی از هم انجام شده و این عمل به خاطر فشردگی مسابقات در دوره مقدماتی است. در دوره مقدماتی، هر تیم در جریان هشت روز چهار مسابقه انجام می دهد. 


مربی تیم 22 سال ایران به ارتباط تیم های هم گروه ایران گفت "در قاره آسیا دیگر تیم راحت و آسانی بوجود ندارد، بخصوص که در رده فوتبال پایه شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر قاره بوده ایم. ضمن اینکه بدون شک برخی از تیم های گروه با صغر سن به مسابقات می آیند و این مسئله قطعا کار ما را سخت تر می کند. با توجه به اینکه از هرگروه یک تیم به مرحله بعد مسابقات صعود می کند، قطعا بحث گل شماری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یک گل زده بیشتر و یا یک گل خورده کمتر در سرنوشت تیم ها اثر گذار خواهد بود."

وی افزوده است "به هیچ وجه نباید تصور کنیم که عربستان حریف اصلی ماست و باید به همه تیم ها نگاه یکسانی داشته باشیم. برای موفقیت و صعود به مرحله بعدی مسابقات و اینکه سرنوشت را در دست خودمان بگیریم، هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم و با اتکا به نتایج خوب خودمان امتیازات لازم را کسب کنیم."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر