۱۳۹۳/۱/۱۷

میلاد سالم به تیم ملی نمی آید


میلاد سالم از بازی کردن در تیم ملی افغانستان ابا ورزید. 

علی عسکر لعلی، از مشاورین و مدرسین مربیگری در فدراسیون فوتبال افغانستان در صفحه فیسبوک خود نوشته است که بعد از تلاش های زیاد فدراسیون فوتبال، میلاد سالم به دعوت فدراسیون جواب منفی داده است. میلاد سالم علت نپیوستن به تیم ملی را ترس از مصدومیت عنوان کرده است. میلاد سالم گفته است که وی در فصل نقل و انتقالات قرار دارد و نمی خواهد با مصدومیت ناخواسته فرصت بازی در یک باشگاه دیگر را از دست بدهد. 

میلاد سالم قبلاً هم در سال 2008 برای افغانستان بازی کرده است اما در سال های اخیر وی به تیم ملی دعوت نشده بود. 

حضور میلاد سالم در خط حمله تیم ملی فوتبال کشور می توانست نقش بسزایی داشته باشد. میلاد سالم توانایی به ثمر رساندن گل با شوت از راه دور را دارد و حضور چنین مهاجمی برای تیم ملی مان در مسابقات جام چلنج خیلی ارزنده است. اکثر بازیکنان که در جام چلنج هستند قد کوتاه دارند و تیم های حریف روی گل خوردن از راه دور متزلزل اند. 

با توجه به اینکه حضور مشتاق یعقوبی نیز در ترکیب ملی با اما و اگرهای بزرگلی مواجه هست، انتظار نمی رود تیم ملی فوتبال افغانستان از خط حمله قوی در جام چلنج آسیا برخوردار باشد و باید روی مهاجمین فعلی اکتفا نماید.

۳ نظر:

  1. شاید خوب بود که کمی از حس وطندوستی و ملی خود استفاده میکرد.... مصدومیت آن هم از نوعه احتمالی آن نمیتواند مردم افغانستان و جامعه فوتبال دوستش را قانع کند... کار احتمالی او خیانت است به تمام هموطنانش....

    پاسخحذف
  2. مرغ کم گویو کمتر

    پاسخحذف
  3. نحوه دعوت بازیکنان انتخاب شده به تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی در تمامی نقاط جهان به شکل حرفه یی انجام میشود.
    این درست نیست که به طور مثال به مصطفی امینی که در باشگاه دورتموند آلمان توپ میزند گفته شود که به کمپ انتخابی تیم ملی بیا چند جلسه تمرین کن و سپس یوسف کارگر تصمیم خواهد گرفت که تو باشی یا خیر.
    اسکولاری هافبک جوان چلسی را اینگونه دعوت نکرد چه برسد به کارگر !!!!

    پاسخحذف