۱۳۹۳/۱/۱۸

پیام میلاد سالم در مورد انصراف او از پیوستن به تیم ملی، در آینده می آیم


به دنبال خبر انصراف میلاد سالم از پیوستن به تیم ملی فوتبال کشور، موجی از نارضایتی و اعتراض علیه این تصمیم او در شبکه های اجتماعی به راه افتاد. اکثر معترضین بر این تاکید داشتند که حس افغان بودن باید میلاد سالم را وادار می کرد تا به تیم ملی می آمد و نگران مصدومیت خود نمی بود. 

میلاد سالم امروز در صفحه ای در فیسبوک که منسوب به اوست، پیام زیر را نشر کرده است:

"پیام من به دوستان وعزیزان! 

من هیچ وقت آن همه محبت ها وحمایت های شریفانه تانرا از یاد نبرده و نخواهم برد. من با اطمینان میگویم که همیشه مردم و وطن خود را دوست دارم و به افغان بودن خود غرور و افتخار میکنم وهمیشه افغان با احساس باقی میمانم. هر کی هر چه میگویند بگویند٬ انشاالله گذشت زمان نیت و اراده مرا نشان خواهد داد. 

بهرصورت دلایل که بحیث یک مشکل بخاطر شرکت من درچلنج کپ سر راه من قرار گرفته قرار ذیل است : ۱- ازینکه در حال حاضر مسابقات باشگاهی من جریان دارد چون من بازیکن حرفوی هستم و با تیم قرارداد دارم باید تا ختم تورنمنت انها را همراهی کنم و نمیتوانم خلاف قرارداد عمل کنم، درغیر آن مشکل جدی برایم خلق مینمایند. به این خاطر اجازه ندادند که حتی در مسابقات دوستانه تیم ملی کشور خود شرکت نمایم ومراجع سپورتی کشور ما هم در زمینه کدام کاری برایم کرده نتوانستند. 

۲- چون با ختم مسابقات باشگاهی قرارداد من نیز ختم میشود چون وظیفه و مسلک من همین فوتبال شده باید برای پیشبرد و تأمین زندگی خود در جستجوی تیم جدید باشم که خوشبختانه در زمینه تیم های زیاد داخلی آلمان وخارجی درسطح بوندس لیگه با من داخل تماس و رفت وآمد ها به فاصله های زیاد هستند. ببینیم کدام تیم چه وقت تصمیم عقد قرارداد را بمن اطلاع خواهند داد هرلحظه ای که جواب دریافت نمایم همه مشکلات عدم شرکت من درمسابقات وطنم مرفوع خواهد شد.

متاسفانه درین زمان هم مسابقات چلنج کپ تصادف نموده است که تصمیم گیری برای من مشکل شده است. امیدوارم با توضیح دلایل فوق رفع سوء تفاهم و برداشت عدم علاقمندی من نسبت به شرکت در تیم ملی وطنم رفع شده باشد و این آرزوی من است که هرچه زودتر درکنار شیربچه های تیم ملی فوتبال افغانستان شرکت نمایم رضایت مردم خود را حاصل و به این وسیله خدمت بوطن خدمت نمایم و به آن افتخار نمایم. تشکر ازحوصله مندی تان #20 میلاد سالم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر