۱۳۹۲/۳/۱۴

تیم ملی کشورمان مسابقه دوستانه با تاجیکستان را واگذار کرد


تیم ملی فوتبال افغانستان در یک مسابقه دوستانه امروز شکست را از تاجیکستان پذیرفت. در این مسابقه حمید الله یوسفزی به حیث دروازه بان، فرزاد عطایی، علی احمد یارزاده، مجتبی فیض و مقدر قاضیزاده به حیث مدافع، معروف محمدی، وحید ندیم، محمد رفیع بارکزی و امر الدین شریفی در خط میانی و حمید الله کریمی و حشمت الله بارکزی به حیث مهاجم در ترکیب اولیه تیم ملی قرار گرفتند.

 در این مسابقه که از طریق تلویزیون پخش نمی شد، در دقیقه 12 توسط حمید الله کریمی به گل رسید. این سبقت اما دقایق زیاد طول نکشید و تاجیکستان 5 دقیقه بعد به گل رسید.در دقیقه 41 باز هم تیم ملی کشورمان توسط حشمت الله بارکزی پیش افتاد، اما تنها 3 دقیقه بعد تیم تاجیکستان، از روی نقطه پنالتی، بازی را به تساوی کشاند.

نیمه دوم به مانند نیمه اول پر گل نبود، اما تاجیکستان در این نیمه از فرصت استفاده کرد و در دقیقه 74 به گل سوم و پیروزی بخش خود نیز دست یافت. بعد ا ز دریافت گل سوم، کارگر با تعویض حمید الله کریمی و امر الدین شریفی و استفاده از منیر الحق ندیم و مصطفی رضائی در پی کسب تساوی بود، اما  با اینکه یک بازیکن تاجیک نیز روی خطای فاحش در دقیقه 84 به دریافت کارت سرخ مواجه شد، تیم ملی کشورمان نتوانست بر دیوار دفاعی تاجیکستان غالب شود و به نتیجه 3-2 رضایت داد.

 
این مسابقه ساعت 4 و 30 به وقت کابل و در ورزشگاه پاختاکور شهر قرقان تپه تاجیکستان برگزار شد و حدود 10000 نفر در ورزشگاه حضور داشتند. در این مسابقه ترکیب تیم ملی کشورمان از 15 بازیکن داخل کشور تشکیل شده بود. تیم تاجیکستان نیز از تمامی بازیکنان باشگاه های خود استفاده کرده بود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر