۱۳۹۴/۴/۱۱

افغانستان به دنبال دو بازی دوستانه


سلاون اسکلیجیچ و علی عسکر لعلی در صحبت های روز گذشته خود با مقامات فدراسیون فوتبال افغانستان پیشنهاد دو بازی دوستانه برای تیم ملی قبل از مسابقه با جاچان در چارچوب مقدماتی جام جهانی را داده اند. 

فلیپین، مالیزیا و تایلند سه حریفی هستند که مربیان تیم ملی پیشنهاد مسابقه با آنها را به فدراسیون داده اند. به جز مالیزیا که روز سوم سپتمبر در مقدماتی جام جهانی مسابقه دارد، تیم های تایلند و فلیپین روز سوم سپتمبر استراحت دارند. 

اسکلیجیچ به تلویزیون طلوع نیوز گفته است "پیش از رویا رویی با جاپان بازی های تدارکاتی را با تیم های که بازی شان بیشتر مشابه جاپان است برگذار میکنیم ما از پیش با فدراسیون فتبال دربخش برنامه ریزی های مسابقات دوستانه تیم ملی فتبال صحبت کردیم و ما می کوشیم تا با تیم های ملی ی بازی دوستانه داشته باشیم که روش بازی شان مشابه فتبال جاپان است مثل کوریایی جنوبی، تایلند و فلیپین و برای ما مهم این است که روش بازی شان مثل جاپان باشد."

یک تعداد رسانه ها هم چنین گزارش داده اند که تیم ملی افغانستان قرار بود با یک تیم اروپایی نیز مسابقه بگیرد که این مسابقه اکنون در برنامه نیست.

به همین شکل، به تاریخ 20 جولای یک اردوگاه انتخابی در شهر فرانکفورت آلمان دایر می گردد تا همه بازیکنان که مستقر در خارج هستند و لیاقت بازی در تیم ملی را دارند مورد آزمایش قرار گیرند.

فدراسیون فوتبال شرایط دعوت از بازیکنان را نیز مطرح کرده است. این شرایط قرار ذیل اند:

- بازیکنان افغان مقیم اروپا: این بازیکنان باید حداقل در لیگ اول آماتور بازی کنند
- بازیکنان افغان مقیم استرالیا: این بازیکنان باید در لیگ اول و یا دوم این کشور بازی کنند
- بازیکنان افغان مقیم آمریکا و کانادا: این بازیکنان باید حداقل در لیگ پوهنتون های این کشور بازی کنند

سپس به تاریخ 20 آگست یک اردوگاه انتخابی دیگر در کابل برگزار می شود تا بهترین بازیکنان داخل کشور نیز جذب تیم ملی شوند. مربیان تیم ملی هم چنین از مسابقات تورنمنت روشن دیدن خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر