۱۳۹۴/۴/۱۱

اسکلیجیچ و لعلی به دنبال تنظیم مسابقات دوستانه



گفته می شود امروز سلاون اسکلیجیچ و علی عسکر لعلی به کابل آمده اند تا روی تنظیم مسابقات دوستانه برای تیم ملی کار نمایند. 

قبل از مسابقات با سوریه و کمبودیا در چارچوب مقدماتی جام جهانی افغانستان با تیم های ضعیف لائوس و بنگلادش مسابقه دوستانه گرفت و این نوع برنامه ریزی در مسابقه با سوریه نشان داد که تیم ملی برای تقابل با تیم های قوی آماده نیست. 

این بار اما اسکلیجیچ و لعلی با طرح های جدید به فدراسیون فوتبال رفته اند. گفته می شود حداقل دو مسابقه دوستانه با تیم های نسبتاً قوی در برنامه مربیان تیم ملی قبل از مسابقه با تیم ملی جاپان در نظر گرفته شده است. هر چند تیم های مورد نظر هنوز مشخص نشده اند اما از تیم های لبنان، ایران و تایلند و حتی حریفانی از شرق اروپا صحبت می شود.

به همین ترتیب، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال روی تنظیم یک اردوگاه انتخابی در آلمان کار نماید. قبلاً پلان بود تا این اردوگاه در ماه می برگزار شود، اما به دلایل نامعلومی این امر ممکن نشد. هدف این اردوگاه دعوت از همه بازیکنان بالقوه ای است که در اروپا زندگی می کنند و می توانند برای افغانستان توپ بزنند.

شاید لازم باشد تا اسلکیجیچ روی انتخاب بازیکنان داخلی به تیم ملی نیز با فدراسیون صحبت کرده و به توافق برسد. مسابقات هشت تیمی تورنمنت روشن بعد از ماه رمضان شروع می شود این یک فرصت خوب است تا یک تعداد بازیکنان نخبه برای تیم ملی انتخاب شوند.

تاریخ دقیق چنین اردوگاهی تعیین نشده است و ممکن در جریان اقامت اسکلیجیچ در کابل به این موضوع نیز رسیدگی شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر